Osnovni podatki
- Znamka in model:
- Volkswagen Golf 1.6 TDI
- Cena testnega modela:
- 9.500,00€
- Letnik:
- 2011
- Konkurenti:
- Opel Astra, Kia Ceed, Ford Focus
- Oblike:
- kombilimuzina, karavan
Ni lahko izboljšati nekaj, kar je (za tiste čase) že skoraj perfektno. Volskwagnu je to očitno uspelo z modelom Golf. Šesta generacija izgleda boljše, je udobnejša in enostavno kvalitetnejše izdelana. Očitno je bilo, da želi Volkswagen postati vodilni proizvajalec na področju »hatchbackov«.
V bistvu ni šlo za povsem novo vozilo, ampak temeljito prenovljeno verzijo 5 generacije z ključnimi izboljšavami. To je najbolj opazno med vožnjo, saj je zelo tiha.
Kadar govorimo o notranjosti je zelo kvalitetno dovršena.
Izbira motorjev je pestra. Če se nagibate k bencinskem, potem je najboljša izbira 1.4 TSI z 122 konjskih moči. Motor ima odličen navor in deluje brezhibno pod nizkimi obrati.
V Sloveniji smo še vedno bolj “dizelsko usmerjeni”, zato je največ pozornosti bilo namenjeno modelu Bluemotion. Nenehne izboljšave Volkswagna so poskrbele, da ima model 1.6 TDI 99 g/km CO2 izpusta in nizko porabo 4,8L/100 km.
Na žalost imajo Bluemotion motorji tudi slabo stran, saj je na kratkih razdaljah prihajalo do napak na EGR ventilu in DPF filtru. Pri mestni vožnji je izbira 1.2 TSI ali 1.4 TSI več kot odlična.
Vožnja
V vseh različicah ne glede na motor je obvladovanje vozila predvidljivo. Če lahko opišemo avtomobil v nekaj pridevnikih, bi lahko rekli: stabilen, varen in obvladljiv. V ovinkih – zavojih se dobro obnese zaradi precizno obteženega krmilnega sistema. Golf poskrbi za nas tudi ob nepričakovanih situacijah, saj zelo mirno odreagira na različne razmere. Kadar je potrebno nenadno zavirati ali spremeniti smer smo lahko mirni, saj nam na pomoč priskoči program stabilnosti, ki preprečuje izgubo kontrole nad vozilom in oprijemom ceste.

Vožnja je sama po sebi zadovoljiva, vendar ne moremo trditi, da smo ravno vznemirjeni kadar sedemo za volan. Za bolj dinamično vožnjo izberite raje kaj druga.
Večino lastnikov opisuje vožnjo, kot gladko in zelo prilagodljivo (dobra odzivnost na mokrih in suhih cestah). Lahko rečemo, da je Golf varna stava. Mogoče ne toliko zanimiva, vendar vseeno.
Izbiramo lahko med petimi bencinskimi (1.2 TSI, 1.4, 1.4 TSI, 1,6 in 1.8 TSI) in štirimi dizelskimi motorji (1.6 TDI, 1.6 TDI Blue Motion, 2.0 TDI in 2.0 TDI Blue Motion).
Prav tako je še opcijsko na izbiro avtomatski menjalnik, ki ga VW imenuje DSG (na voljo z 6 ali 7 prestav).
Notranjost
Pri Volkswagnu so poskušali dvigniti nivo notranjosti z uporabo materialov in dodatkov, ki jih najdemo v dražjih avtomobilih. Lahko rečemo, da jim je uspelo v kolikor ne govorimo o osnovni opremi. Le ta ni ravno navdihujoča, saj pomanjkljivi dodatki naredijo vozilo enostavno dolgočasno. Izbiramo lahko med tremi nivoji opreme, in sicer:
- Trendline (15 col platišča, dvoconska klima, CD/MP3 predvajalnik z 8 zvočnikov)
- Comfortline (dodatno še: tempomat, 12 V vtičnica, ročno nastavljivi ledveni del prednjih sedežev, predal za sončna očala, dva držala za pijačo na zadnjih sedežih)
- Highline (dodatno še: 17 col športna platišča, usnjeni dodatki – volan, prestavna ročica, ročna zavora, sedeži)
Slednji predstavlja najvišjo opremo. Za odličen izgled in piko na i doda barvni multi funkcijski ekran.
Prostora je za 5 odraslih ljudi. Kakor pri vseh manjših družinskih avtomobilih – je tisti, ki sedi na sredini zadnjih sedežev malenkost prostorsko oškodovan. V avtomobilu je ogromno »airbagov«, ki nas varujejo v primeru trčenja.
Prostora v prtljažniku ni ravno veliko (350 litrov), vendar vseeno premaga ostale avtomobile v razredu »hatchbacke-ov«. V kolikor zložimo še zadnje sedeže se velikost prtljažnega prostora poveča na 1305 litrov.

Edina večja slaba stvar v notranjosti so možni razni zvoki in »črički« iz armaturne plošče.
Napake in pomanjkljivosti
- Zbiranje vode v spodnjih delih vrat
- Napaka na alarmni napravi (nenadni vklopi alarmov sredi noči)
- Visoka poraba olja pri 1.2 TSI motorjih
- 2.0 TFSI motorji imajo težave z vžigalnimi tuljavami
- Nepravilno delovanje injektorjev na 1.4 TSI motorjih
- 2.0 TFSI motorji so občutljivi na prepozno menjavo olja. Priporočena menjava vsakih 10 000 km
- Napake z DPF filtri na 1.6 TDI motorjih
- Nekateri lastniki so poročali o nepravilnem delovanju klimatske naprave
- Pogoste odpovedi EGR ventilov na 1.6 TDI motorjih
Vpoklici
12/2009 – vpoklic zaradi nepravilnega delovanja DSG avtomatskega menjalnika
Tehnični podatki testnega vozila
- Motor:
- Dizelski motor 1598 ccm 77 kW (105 KM)
- Prenos moči:
- Sprednj pogon
- Varnost po Euro NCAP:
- 5/5
- Kombinirana vožnja:
- 4.5 litrov / 100km
- Izvenmestna vožnja:
- 3.9 litrov / 100km
- Mestna vožnja:
- 5.7 litrov / 100km
- Pospešek:
- 10,9 sekund 0-100km/h
- Najvišja hitrost:
- 187 km/h
- Masa praznega vozila:
- 1232 kg
- Največja dovoljena skupna masa:
- 1770 kg
- Prostornina rezervoarja za gorivo:
- 55 L
- Medosna razdalja:
- 257.8 cm
- Dolžina vozila:
- 419.9 cm
- Širina vozila:
- 204.8 cm
- Višina vozila:
- 147.9 cm
- Prostornina prtljažnika:
- 350 L
- Največja razpoložljiva prostornina prtljažnika:
- 1305 L
- Co2 izpust:
- 119 g/km
- Emisijski razred:
- Euro 5
- Prevoženi kilometri:
- 195678
Dodatna oprema testnega vozila
- Tempomat
- Multifunkcijski volan
ocena

- Prednosti
- Udobna in tiha vožnja
- Odličen 1.4 TSI motor
- Majhna poraba dizelskih motorjev
- Slabosti
- Težave z 7 stopenjskim DSG menjalnikom
- Veliko število serijskih napak
Varčen, kompakten, priročen in še kaj bi lahko rekli za Golfa 6. Vožnja je udobna in tiha. Za dizelske navdušence priporočamo 2.0 TDI različico. V kolikor se ne nameravate voziti veliko je, 1.4 TSI bencinski motor več kot dovolj. Poleg dobrih stvari moramo izpostaviti še slabe. Pozorni bodite na serijske napake (ali so bile odpravljene?).